ردیاب خودرو مخفی

دلایل و اهمیت استفاده از ردیاب مخفی خودرو و موتورسیکلت

باتوجه به بالا رفتن قیمت خودرو ، موجب شده که مالکان خودرو به امنیت ماشین خود اهمیت بیشتری بدهند ، اگر شما هم از آن دسته افراد هستین که نگران امنیت خودرو خود هستین به شما پیشنهاد میکنیم از ردیاب خودرو برای افزایش امنیت خودرو خود استفاده کنید . با داشتن ردیاب روی ماشین شخصیتون میتونید از طریق اپلیکیشن ردیاب روی موبایلتون موقعیت کنونی و مسیر پیموده شده قبلی ماشین خود را ببیند و در صورت نیاز خودرو را خاموش کنید یا از طریق سنسور ضربه داخلی ردیاب ، از ضربه هایی که به ماشینتون وارد میشه مطلع بشید .

 

 

ردیاب SN102  در بین ردیاب های خودرو یکی از بهترین انتخاب ها میباشد . مهم ترین ویژگی این ردیاب این است که ابعاد کوچکی دارد و شبیه قطعات خودرو است . طراحی کوچک این ردیاب باعث شده که برخلاف بقیه مدل های ردیاب خودرو از دید   پنهان بمونه و دزد ها به راحتی آن را پیدا نکنند . این ردیاب نیازی به باطری ندارد و برق مصرفی خود را از برق ماشین تهیه میکند ، همچنین به دلیل مصرف برق پایین به راحتی میتونید بر روی موتور سیلکت هم استفاده کنید

 

امکانات ردیاب خودرو کوچک مخفی

شما میتوانید با نصب اپلیکیشن YUNTRACK  از اپ استور گوشی های آیفون یا پلی استور گوشی های اندروید ، از قابلیت های ردیاب خود استفاده . اپلیکیشن ردیاب خودرو SN102 از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند . علاوه بر امکان مشاهده موقعیت خودرو به صورت آنلاین و آفلاین این اپلیکیشن ویژگی های دیگری هم دارد که در پایین توضیح دادیم :

 

  • امکان فعال کردن سنسور ضربه

شما میتونید با فعال کردن سنسور ضربه از طریق اپلیکیشن ، هنگامی که ضربه ای به ماشینتون وارد میشه از  طریق پیامک یا اپلیکیشن هشدار دریافت کنید .

 

  • امکان خاموش کردن خودرو از طریق اپلیکیشن

با استفاده از اپلیکیشن ردیاب خودرو میتونید در صورت نیاز خودرو خود را خاموش کنید . به این صورت که وقتی شما فرمان خاموش کردن فعال کنید ، ردیاب با خاموش و روشن کردن چند باره برق خودرو باعث سردرگمی سارق میشود

 

  • امکان مشاهده مسیرهای پیموده شده

شما میتونید به آرشیو کامل مسیرهایی که قبلا با خودرو خود رفتین دسترسی داشته باشین .

 

  • تعیین حصار جغرافیایی

با فعال کردن این ویژگی میتونید روی نقشه محدوده ای را به عنوان حصار جغرافیایی مشخص کنید ، در صورتی که ماشینتون از م محدوده ای که مشخص کردین خارج شود ، برای شما هشدار از طریق پیامک یا نوتیفیکیشن ارسال میشود

 

  • مسیریابی دقیق با استفاده از نقشه گوگل

مصرف زیاد باطری موقع مسیر یابی با موبایل یکی از دغدغه های افرادی هست که زیاد از برنامه های مسیر یاب مثل گوگل مپ یا ویز استفاده میکنند ، شما با استفاده از اپلیکیشن جی پی اس خودرو خود میتونید مسیر یابی خود را انجام دهید بدون نگرانی از این که شارژ موبایلتون زیاد مصرف بشه ( چون در این حالت نیاز به روشن کردن gps موبایل خود ندارید .

 

 

نحوه نصب ردیاب خودرو

نصب ردیاب خودرو کار سختی نیست و اگر خودتون کمی اطلاعات فنی داشته باشین میتونید این کارو انجام بدین ، در عکس زیر یک آموزش برای این کار براتون فراهم کردیم .

نحوه سفارش و قیمت ردیاب خودرو

قیمت ردیاب خودرو مدل SN102 در فروشگاه وینکاپلاس …. تومان است

همچنین امکان نصب در محل برای مشتریان تهران فراهم هست .